دستگاه ورزشی ابراکت AB Rocket
نوشته شده توسط : رضا

دستگاه ورزشی ابراکت AB Rocket

قیمت: 80000 تومان

با فقط چند دقیقه استفاده در روز به زیبایی اندام مورد نظرتان برسید . دستگاه ابراکت با استفاده از دو فنر فولادی مقاوم در دو سمت دستگاه و تشک بسیار راحت و مرغوب در انجام ورزش دراز و نشست به شما کمک میکند به علاوه از آسیب دیدن مهره های گردن و ستون فقرات جلوگیری میکند .
 با توجه به ورزش موثر کرانچ (دراز و نشست) در از بین بردن چربی های شکم و پهلو و زیر سینه انجام این ورزش بسیار ضروری است ولی با توجه به دفعات مکرر مورد نیاز جهت انجام این ورزش اجرای این حرکت بدون آسیب دیدن مهره های گردن و ستون فقرات کاملا غیر ممکن است .

این دستگاه با داشتن سه جفت فنر در سایزهای مختلف برای شما ورزش کرانچ را آسان مینماید . فنر ضخیم برای افراد مبتدی و مسن تر تعبیه شده است که قادر میباشد به آسانی شما را از حالت خوابیده به حالت نشسته تغییر دهد افراد در صورتی که احساس میکنند این حرکت برایشان بسیار آسان است یا میتوانند با این فنر به راحتی دفعات زیادی ورزش کنند بهتر است از فنر متوسط استفاده کنند . فنر نازک برای افراد حرفه ایی ورزشکار و افرادی که مدت قابل توجهی این دستگاه را با فنرهای ضخیم تر استفاده کرده اند تعبیه شده است .
قسمت تکیه گاه دستگاه دارای قوسی جهت قرار گرفتن گودی کمر در آن میباشد که باعث جلوگیری از آسیب دیدن مهره های کمر و ستون فقرات میشود . در تکیه گاه این دستگاه سه عدد بالشتک گردان وجود دارد که در حین دراز و نشست کمر را ماساژ میدهد .به غیر از سه بالشتک یک عدد بالشتک گردان قابل تنظیم نیز در قسمت فوقانی تکیه گاه وجود دارد که محل قرار گرفتن گردن را پوشش میدهد .
در زیر نشیمنگاه یک عدد جک تعبیه شده است که برای حفظ تعادل دستگاه به کار میرود .

برخی از ویژگیها
1) دستگاه درازنشست -دستگاه ورزشي ابراكتAB ROCKET  2) وزن قابل تحمل اين وسيله 150 كيلو گرم بوده  3) با اين وسيله و فقط با روزي 3 دقيقه ميتوانيد در عرض 10 روز تفاوت را احساس کنید  4) قابل استفاده در همه جا بدون اینکه مورد آزار و اذیت دیگران شوید  5) صد در صد پاسخگو


خرید دستگاه ورزشی ابراکت AB Rocket

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

   

       

rezadada





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: